جهان جواهرات

جهان جواهرات
نويسندگان

 

تاثیر سنگ ها بر بدن انسان و كسب انرژی های مثبت و تامینانرژی های از دست داده شده

 

سنگها به علت ساختار درونی و  مواد تشکیل دهنده ان و نیزپرتوهای نوری که از انها متصاعد می شود و نوع انرژیهای خاص خود دارای هاله انرژی قوی می باشند و انرژی ان ازطریق هاله انسان جذب چاکراهای مختلف بدن می شود .

سنگها براساس طیف رنگی روی چاکرای دارای همان طیف   تاثیر خواهد گذاشت  بنا بر این سنگها دو نوع تاثیر بر انسان دارند تاثیرات جسمی و فیزیکی و تاثیرات روحی و روانی.

 چاکرا ها همان مراکز انرژی در بدن هستند که در سراسر بدنپراکنده می باشند طبق دست نوشته های قدیمی 88000 چاكرا در بدن هر یك از ما وجود دارد و به ندرت می توان نقطه أی در بدن  انسان پیدا كرد كه در برابر دریافت و انتقال یا تغییر دادن انرژی ها حساس نباشد.

 اما هفت چاکرا ی مهم  درجلو وپشت بدن وجود دارد که به بصورت عمودی از پایین تا بالای سر انسان در طول  ستون فقرات قرار گرفته اند.

آیا چاکرا فقط مربوط به جسم فیزیکی ماست؟

 چاکرا هاهمچون پلی میان بدن فیزیکی و بدن نامرعی عمل می کننداگر چاکرا یی بسته و یا تنظیم نباشدانرژی که در سراسر بدن باید در گردش باشد در قسمتی از بدن مسدود شده و ما از نظر روانی و فیزیکی احساس ناراحتی می کنیم این نکته در موردچاکراهای پا یین بدن اهمیت بیشتری دارد.

آیا انرژی سنگها قابل احساس هستند؟

 کسانی قادرند انرژی سنگها را احساس کنند که چاکراهای فعال دارند هر چه چاکرا باز تر باشد حوزه انرژی شخص گسترده تر شده و احساس قوی تری نسبت به انرژیهای مختلف پیدا می کند.

چگونه از سنگ استفاده کنیم؟

به دو طریق می توان از سنگها جهت تنظیم چاکرا استفاده کرد

 1 . استفاده از سنگ همراه

 2 . قرار دادن مستقیم سنگ بر روی چاکرا ها

 روش اول

 حداقل وزن سنگ باید 2.5 قیراط باشد به صورت گردنبند با پوست بدن در تماس باشد .

 هر هفت روز یک بار پاکسازی شود .

 استفاده از سنگ همراه شخصی است .

 فلزاتی به جز طلا و نقره با سنگ استفاده نشود .

 در موقع استحمام استفاده نشود

.

 پاکسازی سنگ همراه

 منظوراز پاکسازی سنگ دفع انرژی های منفیست که جذب نموده است و بازگرداندن مجدد انرژی اولیه به آن به وسیله نیروهای طبیعت است.

برای سنگی که تازه خریداری شده است کافیست چند دقیقه با دست خود زیرآب سرد شستشو دهید و بعد از استفاده هر هفته 2 ساعتداخل آب نمک قرار داده و بعد از ان حدود 3 ساعت مقابل نور  آفتاب شارژ کنید این ساده ترین روشی است که می توانید استفاده کنید.

 روشهای دیگری که می شود پاکسازی کرد به این ترتیب که با نورمهتاب و با اب باران و اب رودخانه و چشمه با دود عود و سنگ خوشه ای کریستال و خاک و غیره..... روشهای انتخاب سنگ همراه انتخاب سنگ بر اساس خواص درمانی یعنی بر ای درمان عارضه و مشکل  خاصی که از نظرجسمی  و یا روحی روانی دارید می توانیداز سنگ مربوط به درمان ان ناراحتی را استفاده کنید .

 انتخاب سنگ بر اساس ماه تولد

 متولدین هر ماه تحت تاثیر یکی از سیارات دوازده گانه  قرار دارند سنگهای تولد برای عوارض مشترک بین متولدین ماه بسیار مناسب می باشند .

 انتخاب سنگ بر اساس هاله

 اگر هاله انرژی سنگی با هاله انرژی فرد هماهنگی داشته باشد این سنگ با فرد ارتباط حسی بر قرار می کند .برای استفاده از اینروش باید به حسی که ازدیدن یک سنگ در بین سنگهای دیگر به شما دست می دهد توجه و اعتماد کنید و این موضوع ربطی به زیبایی و اندازه سنگ ندارد .

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:19 ] [ a_p_s ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 23957
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1